MMCOMP Sklep i Serwis Komputerowy

Zadzwoń do nas: tel. +48 531 49 49 49 | Kontakt

Gwarancja 12 miesięcy

Zapewniamy 12 miesięcy gwarancji naszego serwisu MMCOMP!

Tak samo, jak Państwu, zależy nam, aby konieczność korzystania z gwarancji była jak najrzadszym procesem. W ofercie posiadamy sprzęt uznanych i sprawdzonych marek takich jak:
Dell, Lenovo, HP, Apple. Jest to jednak elektronika i awarie się zdarzają. Chcemy zapewnić najwyższą jakość, dlatego każdy sprzedawany u nas komputer poleasingowy, używany czy nowy przed wprowadzeniem do sprzedaży poddawany jest dokładnemu sprawdzeniu i czyszczeniu.

Proces ten to:

Czyszczenie fizyczne
Sprawdzenie temperatur
Diagnostyka sprzętu
Czyszczenie układu chłodzenia
Wymiana past termoprzewodzących (w razie potrzeby).

Każdy już przygotowany do sprzedaży komputer używany, jest dodatkowo sprawdzany przed samą wysyłką.
Sprzęt jest uruchamiany, sprawdzane są parametry, temperatury i zgodność z opisem przedmiotu.

Wszystkie komputery poleasingowe są plombowane. Jeżeli mają Państwo potrzebę dostępu do podzespołów (np. w celu montażu własnego dysku), prosimy o informację – oplombujemy sprzęt w środku, umożliwiając dostęp do wymiennych komponentów.

Kupując u nas komputer poleasingowy, używany czy nowy standardowo otrzymują Państwo dwunastomiesięczną gwarancję. Dzięki temu nie muszą się Państwo martwić, że w przypadku awarii zostają państwo sami z problemem. Wystarczy się z nami skontaktować. Niektóre problemy postaramy się rozwiązać na odległość. W przypadku konieczności ingerencji w sprzęt otrzymają Państwo formularz reklamacyjny, który należy wypełnić i wysłać wraz ze sprzętem na wskazany adres. 

W pierwszej kolejności prosimy o kontakt z naszym specjalistą - Panem Szymonem. tel. 790-200-738, mail: szymon_serwis@mmcomp.pl

Posiadamy własny serwis komputerowy. Komputery nie są wysyłane do obcych firm, wszystko robimy w naszym profesjonalnym serwisie przez naszych wyspecjalizowanych serwisantów. Skraca to czas realizacji reklamacji oraz zapewnia najwyższą jakość i bezpieczeństwo.

Jeżeli 12 miesięcy gwarancji, to dla Państwa za mało – nie ma problemu! Przedłuż gwarancję do swoich potrzeb!
Umożliwiamy również przedłużenie gwarancji do 24 lub nawet 36 miesięcy w systemie D2D (door to door - w razie awarii, poprzez kuriera odbieramy i po naprawie dostarczamy do Państwa sprzęt).

Aby skorzystać z przedłużonej gwarancji, podczas konfiguracji sprzętu należy wybrać długość przedłużonej gwarancji:



Cena za sprzęt na bieżąco się aktualizuje, dostosowując się od wybranej konfiguracji sprzętu i konfiguracji gwarancji. Mogą Państwo dobrać odpowiednią opcję dla swoich potrzeb i portfela.

 

 

Warunki gwarancji:

 

1. Firma MM CORP Sp. z o.o. udziela gwarancji na prawidłowe działanie sprzętu wyszczególnionego
na fakturze lub w karcie gwarancyjnej (wydanej wraz z paragonem) z przypisanym do tego okresem
gwarancji.
2. Gwarancja nie obejmuje:
2.1 Uszkodzeń mechanicznych oraz uszkodzeń, które powstały wskutek używania produktów
niezgodnie z jego przeznaczeniem.
2.2 Kompatybilności z oprogramowaniem użytkownika.
2.3 Samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne nieuprawnione osoby, napraw
przeróbek czy prac konserwacyjnych danego sprzętu.
2.4 W przypadku gdy plomby gwarancyjne są zerwane bądź naruszone, co świadczyło będzie o
ingerencji użytkownika w dany sprzęt.
2.5 Baterii oraz materiałów eksploatacyjnych, które z czasem ulegają zużyciu, z wyjątkiem
umówionego okresu na ich sprawdzenie (podstawowo 30 dni).
3. Warunkiem uwzględnienia gwarancji jest potwierdzenie zakupu/zapłaty, karta gwarancyjna (jeżeli
została wydana) oraz nienaruszonymi plombami gwarancyjnymi na sprzedawanym sprzęcie.
4. W przypadku reklamacji Kupujący zobowiązany jest dostarczyć sprzęt do serwisu firmy MM CORP
Sp. z o.o., który mieści się przy ulicy Grochowskiej 45 w Warszawie.
5. Firma MM CORP Sp. z o.o. nie odpowiada za informację zawarte na nośnikach i dyskach twardych
naprawianego urządzenia.
6. W przypadku nie odebrania sprzętu z serwisu po upływie 14 dni od momentu informacji o
naprawionym sprzęcie, klientowi zostaną naliczone koszty magazynowania w wysokości 10 zł/dzień.
Jeżeli koszty te przekroczą jego wartość, zostanie on zutylizowany, za co później firma MM CORP
Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności.
7. MM CORP Sp. z o.o. dokona bezpłatnej naprawy gwarancyjnej sprzętu w trakcie obowiązywania
okresu Gwarancji oraz spełnienia jej warunków w terminie do 30 dni roboczych od momentu jego
dostarczenia. Po danej naprawie okres Gwarancji zostanie przedłużony o czas trwania naprawy.
Jeżeli naprawa nie będzie możliwa, towar zostanie wymieniony na taki o identycznych parametrach,
zgodny z umową bądź w razie jego braku zostanie dokonana procedura korekty i zwrotu pieniędzy.
8. Istnieje możliwość wypożyczenia sprzętu na czas naprawy, ale jest to dodatkowo płatna usługa.
9. Reklamujący powinien dostarczyć sprzęt odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w
czasie transportu. Reklamujący odpowiada za sprzęt uszkodzony lub zagubiony w czasie transportu.
10. Karta Gwarancyjna jest ważna tylko wtedy gdy posiada wpisaną datę zakupu oraz podpis
sprzedawcy.
11. Gwarant musi zostać poinformowany o wadzie sprzętu w sposób wyczerpujący tj. przekazać
informację w postaci opisu na kartce (lub formularzu reklamacyjnym) dołączonej do reklamowanego
produktu. Użytkownik zobowiązany jest do przedstawienia swoich danych kontaktowych takich jak
Imię i Nazwisko/Nazwa firmy, numer telefonu oraz adres e-mail.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl